Selam kizlar dün birde o biri gün havuza gittim sorada arabada klimada oturdum dünde ateşim vardi doktorumu aradim sirke ile el ayaklarimi sirkelemeyi söyledi yapdim bende şimdi yine üşütmem oldu ardincada ateşim kalkdi aranizda benim gibi olanlariniz varmi ve ne yapdiniz. Ben acile gidip iyne falan yaptirmak isdedim eşim razi gelmedi ne yapmaliyim ben