Nazliii35 2 Temmuz’da Doğum yaptım karataşta Osman beyde. Allah bin kere razı olsun o doktor olmasa napardım bilmem, sezaryenden ödüm kopuyordu çünkü. O kadar ilgilendi ki anlatamam ve çok tecrübeli, disiplinli. Bu arada isim yapmış diye daha önce bir iki doktora gitmişmişim var istisnalara bişey diyemem ana geneli baştan savıyor yoğunluktan. Zaten randevu alsan bile çok bekliyorsun tavsiye etmem. Osman bey çok tanınmıyor gittiğim an giriyordum bi test bişey yaptığında öğle arasında falan olsa bile arayınca hemen ilgileniyordu sağolsun canım doktorum..