vuslatim34 Kızlar testlerim negatif ama hamile olduğumu düşüniyorum 2 haftayı geçti günüm.Geç döllenme olabilir mi.Komşum 5 aylık ikizlere hamile ama hala kan testi negatif çıkıyor.Umutlanıyorum bende
espalp vuslatim34 5 aylık ikizlerde tavan çıkması lazım o değerin. Bence idrar testi hata verir ama kan çok zor 🙄