ya annem 24sene once kardesimk dogururken cocugu vakumla cekmisler ve kardesim felcli yasamiyla 14yasinda can verdi. onum zorluklarini gordukce normal istemiyorum. tabi artik simdiki doğumlar bebege zarar vermeden oluyor ama korkumdan sezaryan olmak isterim ben 😔 aklimda hep kardesim oldugundan normal dusunemiyorum.olacaksa bana olsun bebegim hayatina kotu devam etmesin 😔😔 yanlis dusunuyor olabilirim.kusura bakmayin hamislerim