Ezgilii Merhabalarr 🐥 daha çok yeniyimm aranızdaa. 4. Haftamızdayız . Kasık bölgemde ağrım var normal mi çok korkutuyor beni. Ayrıcaa betaHcg 571.3 çıktı iyi mi sizce de 🌸🌸
defne55 Ezgilii beta her testini pek takip etmedim bilmiyorum ama kasik ağrıların normal haftalar büyüdükçe her yerin ağrıyacak canım 😊
Ozi__ Ezgilii bende 5.haftanın içindeyım benımde karın kasık agrım oluyo uzanınca gecıyo hareket halındeyken agrıyo canım normal sanırım :)
ilknur-atc04 Ezgilii evet beta güzel yüksek çıkmış bence iki gün sonra tekrarlayin 2 katına artması gerekir😊