Rengininucuzleri Merhabalar üçüz hamileyim 18+4 deyim. 60kiloyla hamile kaldım şuan 72.2kg falanım. Ama bebeklerimin üçününde gelişimi iyi. Doktorum son kontrolde kilon çok fazla dedi. Hiç diyet yapasım da yok. Ne yapsam bilemedim. :(
EngucluAnne Rengininucuzleri tek bebek olsa doktorun dediğini anlarım ama üçüz bebeğe göre bence kilon gayet normal sen hiç takma kafana tek bebek olup da 30 kilo ile doğuma gidenler var
Aysemlg Rengininucuzleri şaşırdım doktorun öyle demesine bende ikizlere hamileyim 27. Haftamdayım 59 la hamile kaldım şuan 77 kiloyum ikizlere bile normal dedi doktorum sana masıl fazla demiş acaba
Esesen Rengininucuzleri tabi yine de salma dikkatli oranlı ye de son aylara doğru nefes darlığı çok çekersin yoksa. Bence 3 üz çocuğa göre normal gibi şuanlık
elissa Ay gozunuz aydin kiloyu takma verirsin ben ucuz annesi olmak nasil bir duygu ben ikiz gebeyim 22 haftadayim 93 kiloyu m sende nasıl anlatabilir misin Bu bir mucize allahim 😇
Rengininucuzleri elissa nasıl olsun zorlu bir süreç. Bel ağrıları uykusuzluklar. Ama hareketlerini hissedince çok mutlu oluyorsun ağrı sızı kalmıyor 🥰
Rengininucuzleri Aysemlg ya bilmiyorum gerçekten. Doktorum biraz genç. Hiç üçüz gebesi oldu mu onu bile sormamıştım.
elissa valla haklısın ben de 22 haftadayim uyuyamadim biri sağ biri sol sirt üstü zor yan zor ama rabbim iyi ki nasip etti ☺😊herseyin e şükürler olsun
Merve43 Rengininucuzleri canm zaten 3uz riskli gebelik grubunda fazla kilo da riskli doktorun risk oranını arttırmamaya çalışıyo haklı da fazla kilo almışsın. Bebekler şuan 250ser gram filan daha bebeklerin sana bi ağırlığı yok ki sadece kendine 11 kilo filan almışsın son zamanlarda inan ki ayda 2 3 kilo aliyo insan o zaman napacaksın. Doktorunu dinle ve risklerini arttırma tatlı ve hamur işinden uzak dur üçüz gebelikte normalin 3 katı yiycen 3 katı kilo alcan diye bisey yok. Kilo nasıl olsa verilir ama gebeliğin riske girmesin