Arkadaşlar merhaba görümcem 37 yaşında ilk bebeğine hamile. Miyomları olduğu için anca hamile kalabilmiş 4 senedir evli.
Geçen gün doktora gitmiş kese var ama bebek görünmüyor demiş doktor. İki gündür de lekelenmesi var. Doktor bebeğin büyümesini beklemeliyiz lekelenme miyomlardan olabilir kanama olursa sıkıntı demiş.
Ben de 23 haftalık hamileyim ama böyle bir şey yaşamadım. Yaşayan var mı? Bebek ne zaman görünür? Düşük yaşayan var mı? Bilgi verebilirseniz çok sevinirim.