Kubuuu1 Semartizim o kadar uzun mu sürüyor 🤭 benim de bayramdan sonraki haftaya denk geliyor inşallah yaptiricam ama hep yarım saat sürdü falan diyorlardı
Evinanne Semartizim bende bayramdan sonraki hafta yaptırıcam randevu aldım ama o kadar uzun sürüyor mu ya 🙊
Derya0707 Kubuuu1 benim de 50 dk sürdü be Eğin pozisyonu uygun degilse doktor onu beklemiş olabilir benim kızım da uyuyordu uyansın diye bekledi uyanmadı 🤭
Semartizim glnzk adı üstünde cnm bebeğin tüm damarlsrından kalp kapakciklarina parmak sayısına beynindeki damarlara boyuna bacak boylarının aynı cm olup olmadigina bakıyorlar.. bizde kalp çok üstüne durdu doğru pozisyonu bulamadık biraz uzun sürdü:))
[silindi] HazelSeren benimki de özelde oldu bu kadar uzun sürmedi. Yarım saat sürdü. Bebeğin her şeyine bakıldı. Şükür ki bi problem çıkmadı🤗
glnzk elissa hızlı resim atmayı diyosan onu bende bilmiyorum ama profile resim koymak icin bildirimlerin altında kullanıcı adın yazar oraya bas sonra sende E harfi varya oraya bas resim yükle falan ckar ordan yükleyebilirsin😊
Mine35 Semartizim kesinlikle canım bide hareketli poz veren bi bebişiniz varsa unutulmaz bir anıya dönüyo ayrıntılı ultrason☺️
Benimminikim Semartizim Ben çarşamba günü yaptırdım 25 30 dk filan sürdü ikizlerime hamile olduğum için üniversite hastahanesinde yaptırdım şükür bi şey çıkmadı 😊
Mislimelek Benimminikim bende ikizlerime hamileyimde 1 hafta sonra detaylıya gireceğim herbiri için mi o kadar sürüyor toplamda mı o sürede yapıldı bende devlette yaptıracağım çünkü