Kamila Bende 10+3 de 2 saatlik uçak yolculuğu yapmıştım. İlk bindiğinde biraz endişelenirsin ama emin ol korkulucak hiç bişey yok. Doktorun uçak izni veriyor zaten. Karnın belirgin değilse sormuyorlar ama doktorun izin verdiğine dair bir belge oluyor x-ray cihazları için. Gerçi bir sorun olmuyor cihazlardan geçmek ama. Ben doğudan gitmiştim doğuda pek diretmiyorlar geçmen için. İstanbulda raporda olsa diretiyorlar. Sen raporunu al doktorun izin verirse de yolculuk için endişe etme