Arkadaşlar doğumum yaklaştı nasipse üniversite hastanesinde normal Doğum düşünüyorum , kendimde doktorum, ilk Bebişimiz tecrübem olmadığı için Doğuma giderken ne giyilir hiç bi fikrim yok. Siz normal doğuma giderken ne giydiniz, doğum süreci kısa sürmüyor malum hastane önlüğü fln mı oluyor gecelik fln mı giymek lazım. Tecrübenizi paylaşırsanız sevinirim 😍