-MinikAnne- Şu ana kadar ya da şu anda ya da gecmiste hamileyken tatile gidupte bi iki bardak tadimlik alkol tüketen annelerimiz var mı oyle canim cekiyor oyle icimden geliyor ama duruyorum bi tek benmiyim acaba :/
Melekmehmetmadan -MinikAnne- 😂😂😂😂yok canım tek sen değilsin eşim bagimli değil arkadaş ortamı olursa öyle alır sigara falan kullanmayiz. Ama benim tekk aserdigim rakiydi kokusu sabah akşam burnuma geliyordu 😂😂biraz tattım eşim dalga geçiyor benim oğlan berduş olucak diye 😂içtim yani burada takıda çok değil ama
Ozge3747 -MinikAnne- Valla arada bir benim de canım çekşyor ama tutuyorum kendimi ☺️Birkaç yudumdan birşey olmaz bence
Merve_ancl Doktorum yurtdışında çalışıp buraya gelmiş yani türkiyeye ilk 5 ay sigara içiyordum ve bana gebelerimize günşük bir bardak arpa suyu içse bişey olmaz ama bir tane sigara bile bebeğin gelişimine sakıncalı diyoruz demişti
SuzannaSulek -MinikAnne- 1 yudum bira içtim çok canım istemişti. Nefsim köreldi bir daha da canım çekmedi 😊ama sıkıntılı bi durumunuz varsa tatmayın siz
MelekEzgi -MinikAnne- benim doktorum çok canın çekerse 3 ayda 1 gibi 1 kadeh şarap içebilirsin dedi. Riskli bir durumun yoksa 1-2 yudum iç bir şey olmaz bence ☺️ İçememenin stresi daha çok etkiler bebeği 🤣