Sevilaaay gayet memnunum canım hiçbirşey hissetmiyorsun spinal oldum beni konuştururlarken hop bir anda bebeğimin sesi 😘 sadece ilk kalkış biraz ağır oda bir iki sefer diyebilirim gerisi rahat az az da olsa surkeli türü bol su iç emin ol bu kadarcikmi diyeceksin ameleyathaneden çıkınca ilgi alaka çok güzel seninle ve bebeğinle ilgilenmeleri ne ara diktirler ne ara doğurdun haberin olmuyor hayırlı doğumlar sormak istediğin birşey olursa yaz cevaplarım seve seve 🤲