Fatos00 Bugün kontrolüm vardı nstde çok az sancı çıktı açıklık yok rahim ağzı yumuşamamış Pazartesi tekrar çağırdı olmazsa suni deniyecez en son ihtimal sezeryan korku aldı beni yaşayan var mı Pazartesi’ye yumuşar açılma olur mu ki ..
Ftlyztrk1 İnşallah olur bende aynı durumdayım sanahtan beri hareket ediyorum kendi kendine gelmesi için ama hiç niyeti yok