Bugün 35+6 haftalıktık kontrollümüz güzel geçti çok şükür kilomuz 2850 gr boyumuz 49 cm olmuş. Haftaya Perşembe anestezi doktoru muayenesiyle sezaryen günüm netleşecek 19 Ağustos istedim 38+2 olacaz. Kilomuz normalmiş ilk bebeğim 3740 gr doğdu şimdiki bebeğim 3200-3300 gr civarı doğar dedi doktorumuz sağlıklı olsun yeter 🙏🏻Sizde durumlar nasıl haftadaşlarım