Biraz uzun olacak şimdiden hakkinizi helal edin 40. Haftamkz dolmuştu kızımın gelmeye niyeti yoktu o gün kontrole gittik doktorumuz 41 e kadar bekleyelim dedi iki güne bir kontrole gel dedi 40+2 kontrole gittim nst sancı yok çatı muayenesi hiç yapmamıştı 40+2 ye kadar o gün çatı muayenesi yaptı biraz dar ama olur gibi dedi 1 cm açıklık var rahim ağzını zorlayalim doğum bugün yarın başlar bence dedi doktorumuz o gün eve gittim cumartesiydi eşimle markete filan gittik hafif bı sancı başladı ama ben çatı muayenesi nden dolayı sanıyorum gece sancim baktım düzenli geliyor gece boyu eşimle dakika tuttuk zaten o sanciyi ayırt edebiliyorsunuz yatınca geçmiyor ve uyutmuyor sabah 5 buçukta sancilarim 5 dk ya düşmüştü ksyinvalidemlerle beraber oturuyoruz eşimle kimseye haber vermeden çıktık hastanemiz çok yakın gittik nst sancı var ama yeterli değil dediler açıklık 1 cm eve geldik kahvaltı filan saat 9 civarı sancilarim 3 dk ya düştü tekrar hastaneye gittik nst sancı çıktı açıklık 2 cm suni sancı baslatalim acilman hizlansin dediler ilk başlarda iyiydi yatmadim esimle yürüdük annemler geldi muhabbet sohbet derken gel git sürekli açıklığa bakıyorlar akşam üstü saat 16.30 civarı ben artık bağırmaya başladım suni sancı çok ağır gelmisti sabahtan beri orta ayarda veriyorlardi ama artık dayanilmaz bir hal almıştı bağırmaya başladım kendimi tutamiyordum sancı geldikce belim ayrilacak gibi oluyordu Dr tekrar açıklama bakalım dedi o kadar saate rağmen açıklık 3 cm de kalmıştı Dr dayanirim dersen önünde en az 10 saat var dedi dayanamassan alalım dedi dedim hayır normal doguracagm o sırada suyum geldi tekrar nst bağlandı o dakika gözüm hicbirsey görmez oldu nst den kalkmak istiyorum kaldirmiyorlar basimdakiler elimi sıkıyor dua et diyorlar aklıma o an dua bile gelmiyor tövbe estağfurullah diyorum bu nasıl bı acı duvarları yumrukladim beni kaldirin dedim eşim oara kapida yanıma almiyorlar deli olmuş en son annemler filan hep ağlamaya başladılar Dr geldi sezeryan için nst cekmemiz lazım sabret dedi duramıyorum cirpinmaktan bebeğimin kalp atışları hızlandı yarım yamalak nst cejildi sonra sezeryana alıyoruz dediler spinal genel sordular o anki acı bitsin istedim genel olsun dedim uyandigimda ameliyat hanedeydim kızım nerde dedim şimdi goturuyoruz yanına dediler herkes odada toplasmis bebeği görmüşler beni bekliyorlar o ara ben tekrar bayilmisim gözümü actigimda annemler kızımı göğsüme dayamis emziriyorlardi Allah'ım o nasıl bir güzellik o nasıl bir koku çektiğim bütün acilari unuttim sadece onu izlemek istiyorum diyeceğim o ki arkadaşlar benim gibi kendinizi normal doğuma sartlamayin bebegimi bekledigimzden kilolu çıktı doktor zaten o catiyla doguramazmissin dedi önemli olan meleğim şuan kollarımda ve inanin herşeye degiyor suni sancı ya gelince kesinlikle bünyeye göre bişey bence yan tarafimda yatan kadın sıfır açıklıkla geldi yarım saat suni sancı dan sonra doğum yaptı bence tamamen yapısal tekrardan hakkınızı helal edin kızım şuan 11 günlük oldu merak ettiklerinizi sorabilirsiniz Rabbim herkese tattirsin hamile olanları bir avazda kurtarsın insallah 😍😍