yorumcuanneniz 22 haftalık hamileyim bugün kasık ağrım var aşağıya doğru bi baskı hissediyorum bebeğim hareket etti onuda aşağıda hissediyorum agrım devam ediyor bilgisi olan cevap verebilirmi 😓😓😓
defne55 yorumcuanneniz benim kızım bile bile aşağıda tekme atıyor o attıkça ben bağırıyorum 😂 benim doktorum normal demişti canım artık zorlamaya başlıyorlar😊
Mervednr yorumcuanneniz kasık ağrın varsa mutlaka doktora gitmelisin canım. Uzun süredir geçmiyorsa allah korusun erken doğum riski falan olabilir.
Eime yorumcuanneniz canım bende 22 haftalık hamileyim tıpkı senin şikayetlerin var Bendeee kasıklarım belim ve bacaklarım çok ağrıyo bebeğinin hareketleride sürekli kasıklarım da🙄
37aysgl yorumcuanneniz bende 20 haftalığım canım benimde sol kasık üstü ağrıyo neden oluyo anlamıyorum daha yeni doktora gittim tekrar kontrolede gidemiyorum 🥴
Ayse191211 Canım benımde oluyor çok Bebegın ayağı olabılır 🤗🤗korkma arada gırıyor öyle birden bazen gaz sancısıda olabılıyor. Ama çok şiddetli durmuyor dersen bi doktoruna yaz sor için rahatlasın