Eylulbebekk max 30 dk süren bi ameliyattı sonrasında çok az sızlama oluyo bir kaç gün hafif kanama olabiliyor sonrasına kontrole gittigimizde değişiklik yok dikişlerin iyi görünüyor dediler ama yarın tekrar kontrolüm var bakalım inş kötü birşey yoktur bu süreçte yatman dinlenmen gerek ama evin içinde hareket et dışarıda yakın yerlere git dediler ama ben korkudan çok hareket edemiyorum yine elim durmuyo birşeyler yapıyorum tabi ama