Selam güzel anneler telefondaki uygulamayla adet tarihimle ve genel olarak doktor kontrollerinde dogumun 16 ağustos diye gösteriyor yani 37+6 yım bugün kontrolle gittim doktor bebeğin 36+5 sin dedi kilosuda 2800 gr anlamadigim hesabıma göre 2 hafta kalmıştı bugünku doktor hesabina göre 3 hafta felan var bilgisi olan varmı bu konuda veya haftası geri denilip gününde doğum yapan???😕😕😕