1senedir olmuyosa doktora görünmekte fayda var. Aşırı stres sıkıntı da gebe kalmaya engel. Folik, asit kullanın ve gün aşırı ilişki. Çocuğum olmuyo olmicak düşüncesini aklınızdan silin.
Benim kendiliğinden oldu, 8ay sonra. Stresli zamanlarım Dı 7ay Boyunca aşırı, sıkıntılar vardı aileden tut geçim derdine kadar. 8.ayda aklımda zerre çocuk düşüncesi, yokken oldu. Sağlıklı beslen bide. Kilon varsa vermeye bak.