Ikra_47 27+5 olduk bugün hastaneye gittim bebeğimin kilosu 1 kilo daha yeni çok az değilmi gelişmiyormu acaba kan ve idrar tahlili verdim sonuç yarın çıkıcak
Alessia Ikra_47 yooo gayet ıyı haftasına gore bende 27 haftalıgım gecen hafta 1 kg demıstı genetık yatkınlıkta onemlı
sevgitekes Ikra_47 bende yarın 27+3 oluyorum bakalım kaç çok merak ettim en son 22+1 de de 476 ydi ama kilosu gayet normal ortalama 875 gram olmalı
Ikra_47 Karnım hiç yok ben söylemeden kimse farketmiyor hamile olduğumu kafama hep takıyorum bebek gelişmiyormu diye