26 temmuzda 40 haftamız bitti aslında kndı sancılarımı bekledik ama gelmiyor🤷♀️artık son care doktor cumaya kadr duralım kndı sancın olursa bıraz destekleriz dedi yarın yatışımız olcak suniyle baslıcaz devamı ne olacak bilemiyorum Allah hepımizin yardımcısı olsun insallah yarın oğlumla kavusuruz 🤗