Naze2005 canım seninle aynıyız. Ben de çarşamba doktora gittim 3buçuk kilıyu geçmiş dedi ve ben deli gibi normal istiyorum. Ama böyle giderse olmayacak gibi. Ne yapmamız lazım acaba daha da irileşmeden kendiliğinden gelmesi için çünkü 4den sonrasını normal yapmıyorlarmış