Buzii Canım ben duydum çok şükür kalp atışlarını herşey yolunda dedi doktorum 🤰🌸 Darısı da sana ve bekleyenlere olsun inşallah çok heyecanlıydı çok kısa duyduk ama doktor şuan için kısa dinletti zararlı olabilirmis çünkü eylülün başında gel dedi 1 ay sonra ☺ ALLAHım isteyen herkese nasip etsin inşallah hayırlısı ile 🤲🧡