Gzmzngn Merhaba arkadaşlar. 37+1 im bugün nst ye girdim doktor sancın çıkmış alttan bakalım dedi baktı açıklığım yokmuş. Sancı falan ben hiç hissetmiyorum çok mu var ki, ben bu nst sonucundan birşey anlamadım anlayan varsa yorumlayabilir mi rica etsem ? https://imgyukle.com/i/k0im0p
Nilveannesi10 Gzmzngn nst makinesine bağlıyken ekran gözükürse dikkat et 30 ‘un üstüne çıkarsa sancı diyorlarmış ben de hastaneye yatınca öğrendim
Annecan Doğuma hazırlıyıcı sancılar bunlar bendede cıkıyordu daha aktif daha düzenli olması gerekıyor. Yalancı sancı olarak adlandırıyorlar.
Gzmzngn Annecan İlk hamileliğim bir de hiç anlamıyorum sancı nedir ne değildir diye. Teşekkür ederim 👍🏼😊