Artık bunu kaçıncı kez yazıyorum bilmiyorum ama kola normalde de zararlı hamileyken duble zararlı canım.
bazı doktorlar 1-2 bardağa kadar izin veriyormuş ama benim doktorum tüm asitliler için zararlı dedi. Asla bırakamam ölürüm içmeden diyorsan da madem şekersiz olanı iç 😁