SweetB Merhabalar 7. Ayımdayım yemek yemek beni zorluyor yedikten sonra aşırı nefessiz kalıyorum zorlanıyorum midem sanki hazmetmiyor ve aşırı aşırı küçülmüş gibi bir elmayı bile yemek bazen çok geliyor siz de böylemisiniz ne olacak böyle
Htczmra SweetB Bende sizinle aynı ayda aynı durumdayim en başından beri istahim yok zorla yiyorm çok aç olduğum zamanlarda bile hemen doyuyrm
Mavilianne SweetB Çok yediğiniz zaman göbeğiniz de acı oluyor mu 😥 Ben açım ama yediğim zaman göbeğim acıdığı için hemen devam edemiyorum. Ara verip yiyorum
defne55 SweetB bende 6 aydayım çok acıkıyorum ama yemek yedikten sonra patlayacak dereceye geliyorum çok rahatsız ediyor beni
Rbysf Bende 7.ayimdayim ayni istahsizlik bende de var cabuk doyuyorum hemen ne olacak halimiz🙀🤦♀️🙇♀️
Badevehande Bende yemeyince boğuluyorum sanki 😅 iştahsızlık bebeğini etkilemiyorsa bence sorun yok ya ne güzel zayıf kalırsın😊