Mervesezentosun canım ben de 31+0’ım. 2 haftadır nabız şikayetim var. Doktorum 140’a kadar normal dedi nabız için. Ama tansiyonunu sürekli takip et o düşük olmalı dedi. Eğer 14-9 olursa hemen ara dedi. Düzenli ölçüyorum ben de. Nabzım 105, 112, 117 şeklinde gidiyor. Benim geceleri daha çok oluyor neden bilmiyorum🤷♀️