Gamzezz Merhaba anneler.bilirsiniz şu son zamanlarda yaygın olan sepet tarzı besik üstü cibinlik ahşap bisi uyguna da var.ama kullanışlı midir.
Ozgehasan Gamzezz bence çok küçük o 1 yaşına kadar bile anca yarar yatamaz bile bence 😬 mobilya en uygunu bence park besik de genişlik olarak güzel ama ben mobilya yaptırdım3 4 e kadar yatabilir anne yani da olabiliyor yatmazsa da soker kaldiririm🙏😊