shrbrk kizlar bulanti icin doktor prilam verdi. bende yan etki yapti. bas donmesi uyku hali halsizlik kaslarim calismiyor gozlerim acilmiyor. sabahtan beri uyuyorum. bu hal nasil gecer yardimci olun lutfen 😭😭😭😭
Nesrinimsi shrbrk ben de yaklaşık 1 ay olacak kullanıyorum. Gece yatmadan 2 tane içip öyle uyuyorum. İlk 2 gün dediğin gibi oldum bende ama sonradan alıştı bünye. Yeni başladıysan biraz daha zaman ver ilaca bünye alışınca düzelir
Ftmhnne shrbrk canım yan etki olarak belirttiğin şeyler hamileliğin ilk aylarında olabilecek şeyler ilaçla ilgili olmayabilir. Hamileliğimin ilk aylarında ben de bu ilacı kullandım çok faydasını gördüm kullanmaya devam etmelisin😊
shrbrk Ftmhnne yok canim ilactan dolayi oldu. oncesindede uyku hali vardi ama bu baskaydi. ilacin yan etkilerinj okudum olabilir ama acile gorunun yazmis onu sormak istemiştim