Merhaba kızlar38+4 haftalığım 39. Haftamda suni sancı istesem verirler mi ? Özel hastaneye gidiyorum. Ne sancım var ne nişanım geldi ne de bebek doğum kanalına inmemiş .... doğmasını istememdeki sebep eşim askeri personel gidecek izni kısıtlı kızını görsün istiyorum sizce olur mu ?