Ezgimrt1 Kızlar ilk gebelik için erken diyorlar ama ben bebeğimin hareketini hissettim daha önce hiç hissetmemiştim yani gaz sancısı vs olsa yine önce de oldu der bilirdim Sizce hissetmiş olabilir miyim çok mutluyum şuan
Alessia Ezgimrt1 tabıkıde hıssedebılırsın canım tam 4 aylık 1 gun hamılesın 20 \21 haftalarda daha cok hıssedeceksın
EAK Ezgimrt1 hissetmişsindir bence.Hele de bebeğin az iriyse kesindir.Ben 16 haftada balık gibi kıpırtılar hissediyordum acaba gazla mı karıştırıyorum diyordum 18 haftada tam tekme hissettim.26dayım şimdi dışardan bakınca görünüyor.
_tugce hissetmişsindir canım benim 14-15. haftalarda seyrime gibi hissediyordum 17de kayma gibi dönmelerini hissetmeye başladım 19da net hissetmeye başladım 😍😊
Birgaripgebe Ezgimrt1 erken değil canım 16 dan itibaren hssedebilirsin. özellikle zayıfsan eğer zayıf olanlar daha çabuk hissediyormuş bende 16 da başladım hissetmeye. tabiki tam bir tekme gibi değil daha çok micik kıpırtılar midede kelebek uçuşması gibiydi.
zayinaa Ezgimrt1 hissetmissindir canım bende 17. haftayı bitirmek üzereyim özellikle uzandığımda göbeğimin altında çok değişik bi hareket hissediyorum yumusak yumusak vurıyo sanki gaz sancısı olmadığına eminim cok farklı bir his
MelekEzgi 17+6dan bildiriyorum. 🤣 Bende içimde bir şey kayıyormuş gibi 1-2 defa hissetmiştim. Doktoruma sorduğumda hissedebilir miyim diye “kayma olarak tanımladığın için hissetmişsindir” dedi. ☺️
Zade Ezgimrt1 Hissetmiş olman normal :) Bende hissediyorum 17+3 üm ve böyle baloncuk patlıyormuş gibi bir his :))
Akademisyenanne 17+4’um hissetsem anlar miyim acaba bilmiyorum😍 yani bir ara kayma gibi bisey oldu. Uykuluydum. Cok anlayamadim. Gun icinde de zaman zaman hareketlilik oluyor ama bebis mi bagirsak hareketi mi cozemedim henuz😅
Aminem2020 Ezgimrt1 bizde 17+2 yiz 3 gündür net bi şekilde bende hissediyorum tekmelerini bile ❤ çok güzel bi duygu Rabbim isteyen herkese yaşatsın
Selitur Ezgimrt1 Ezgimrt1 ben 18 haftaya yeni girdim hiss ediyorum hareketlerini bebeyimin bence normal