Edaaks Gidip memnun kalan bilgi sahibi varmı arkadaşlar? Ben daha kime gideceğime karar veremedim 2 haftaya randevu almam gerekiyor. Ali İpek’te fiyat 500 dediler bildiğiniz daha uygun varmı
HandeYavuz Edaaks canım ben Ali beyde yaptırdım çok memnun kaldım üstelik bende hunileşme vardı hemen fark etti o gün serklaj oldum ve şu an yatak istirahatindeyim sağolsun herşeyi inceledi çok dikkatli bi şekilde davrandı her kuruşuna değer bana kalırsa 😌
cansin92 Edaaks medipark tıp merkezinde Sinan Tan hocaya yaptırdım ücreti 350 tl inanılmaz memnun kaldım 42 dakika boyunca bebeğe baktı her hareketini cdye almış videolar resimler verdi kesinlikle tavsiye ediyorum
Edaaks HandeYavuz kaç dakika sürüyor renkli ulturason falan da veriyormuş sanırım 😌 bende büyük ihtimalle ona gideceğim de kendi kliniğini açtığı için fiyatı yükselmiş
HandeYavuz Edaaks benim doktorumla anlaşmalı doktorumun kliniğine geldi 45dk sürdü evet iki fotoğraf bir tane de cd verdi 😌