1234seda Bugün doktora gittim 5+5 hamileyim bebeğin kesesini gördük çok şükür birde yolk kesesi bebeğim beslenme kesesini gördük bebeği göremedik küçük olduğunda mı ? Siz kaç haftalıkken gördünüz bebeği?
Nesli1607 1234seda canım bende 5 haftalıkken keseyi görmüştüm 7+4 de de bebeği görüp kalp atışını duymuştuk iki haftaya kadar sende görürsün inşallah 😊
1234seda Ruyaninprensi tedirgin oldum da o yüzden birde canm doktorum progestan verdi düşük önleyici dedi tedbir amaclı kulladinız oldumu
1234seda Nesli1607 insallah canim ya çok sağolasın güzel dileklern için doktorum haftaya gelmemi istedi birde progestan ilaç kullanmamı istedi tedbir amaclı bu ikinci gebeliğim 1. Bebeğimi kaybettim
Ruyaninprensi 1234seda ben 12.haftama kadar kullandim surekli kanamam oldu hastanede yattim cok sukur 36 haftalik olduk ic ondan bisi olmaz
kbratkgz 1234seda korkma cnm bise olmaz bnde kullaniyorum ama ilac cok uyku we sersemlik yapiyo farkedersn zaten
Nesli1607 1234seda bende ilk bebeğimde düşük yaptım bu defa progestan kullandım fitil olarak çok şükür 21. Haftamıza geldik hiç sıkıntı etme buda öyle olur mu diye kendini üzme bol bol dinlen inşallah kucağımıza Almak nasip olur 😊
Nesli1607 kbratkgz fitil olarak kullanmanızı tavsiye ederim bende iki hafta içtim öyle oldum doktorum fitil olarak kullan dedi o şekil kullandım hiç bi sıkıntım olmadı rahim duvarınıda geliştiriyormuş fitil olarak kullanmak 😊