Herkese merhaba , konuya nasıl başlayacağımı bilemiyorum .. Beklenen Doğum günü 10 temmuzdu tam 40 haftalık olmustuk ama oğlumdan hiç ses seda yoktu nstye 2 günde bir giriyordum sancım da hiç görünmüyordu . İlk doğumum olacağı icin acaba sancı geliyorda ben mi hissetmiyorum diyordum 🙄 bir yandan da Sezeryan olmaktan çok korkuyordum. Neyse 15 Temmuz günü tekrar nst icin hastaneye gittik hersey yine normaldi 🙄 tam 40+5tim neyse doktorum gel bir muayene edeyim seni dedi , bakarken hiç mi sancın yok dedi yok hiç hissetmiyorum dedim ay bir gülmeye başladı masallah diyor elhamdulillah dedim noldu :) Betul 3-4 cm açıklığın var yarin gel doğumunu başlatalım dedi .. normal yolla sancım gelmediği için suni sancı alacaktım ben böyle konularda çok cesaretliyimdir en fazla ne olabilir yanı diyordum suni sancıdan kaynanam beni çok korkutmuştu ay çok kötü bilmem ne (kendisi hiç suni sancı almamış nerden biliyorsa ) neyseee :) 16 Temmuz sabah 7de hastaneye giriş yaptık odaya aldılar girer girmez kat görevlisi gelip giyeceğim hastane önlüğünü getirdi arkası full acıktı yürüyüş yaparken zorlandım uzun hırka aldık hemen dışarıdan bu arada benim evim Avrupa yakası Doğum yaptıgım hastane Anadolu yakasındaydı planlı bir Doğum olması stres yaşatmadı o bakımdan. Neyse 10dk sonra ebe geldi tanıttı kendini suni sancımı taktı . Ama yok bana misin demiyor zerre hissetmiyorum sancı falan nstde normaldi 1-2 saat sonra doktorum geldi (emsey hospital Gulcan Akdemir ♥️) sen hala gülüyorsun falan dedi iyiyim birsey hissetmiyorum hocam çünkü dedim tamam 1 saat sonra tekrar bakalım dedi sonra açıklığıma baktı 6cmdi 🙄 allahım dedim ben senin sevgili kulunum heralde hiç birsey hissetmeden doğuracağım 😂 1 saat geçti doktorum bakalım tekrar dedi açıklık hala 6 cm sancı hiç yoktu ben açıklığa baktığını sanarken hop diye suyumu patlattı 😂 şimdi korkma hafif hafif sancı gelecek dedi ben epidural istemiştim doktorumdan oda ilk doğumlarda önerdiğini söylemişti dayanamazsan sancıya taktir Betul dedi kontrollerini bitirip gitti . Sancım hafif hafif geliyordu nst en son sancı 100 ben 56 falanken dedim evet taktir çünkü beni zorlayacak gibiydi tamam ebeye istiyorum dedim tamam yarim saate indirelim seni dedi o yarim saat geçmedi suni sancı olduğu icin mi artık ne dakika bası sancım geliyordu böyle şiddetli çekiçle kasığıma vurur gibi neyse epidurale indik yarim saat sonra ben tanımadığım insanlarla el ele tutuşmuştum hemşirenin elini tuttum bir yandan dua ediyorum allahım kolaylaştır yardım et diye neyse belden iğne yardımıyla epidurali taktılar biraZdan etki eder dediler odaya gelene kadar etki etti Allahim nasıl rahatlamıştım epidural sonrası açılman hızlanacak demişlerdi 6 cm indim epidurali takalı 1 saat olmusti 10 cm olmustum saat 2 gibiydi hemşireler gelip kontrol ediyor ama oğlum bir turlu asagi inmiyordu iri olduğu icin deli gibi ikiniyordum farklı farklı pozisyonlar gösterdiler her geldiklerinden inmiş ama tam istenilen gibi değil diyorlardı epidural olduğu icin çok iyi ıkınmadigimi düşündüler ve epidurali kapattılar kapatmalarıyla 5 dk sonrası artık sancılarımla bas basa kalmıştım ve deli gibi ikiniyordum hemşire gel pilates topuna alalım seni dedi tam yataktan inerken epiduralin etkisiyle ayağım bosaldi ve düşecek gibi oldum ay eşim ağlamaya başladı çok korkmuş onu öyle görünce çok üzüldüm bakamıyordu artık halime yatakta devam edelim diyip esimin bacağımı gerdirdigi bir hareket gösterdiler ama kafası hep tavanda bakamıyordu acı çektiğim için ... neyse saat 3:20 falan ağlıyorum artık ben ne zaman digurucam inmiyor diye hemşire geldi yok yine olmamış dedi 5 dk sonra doktorum geldi aaa çok güzel inmiş alıyorum seni dedi 🙄 ay çok şükür giderken ağlıyordum eşim elimi tutuyordu hiç sağa sola bakmadım sadece içinde olduğum durumu düşünüyordum neyse epidurali de açtılar dogumhanede sancıyla birlikte ikin dedi doktorum bu arada epirulle sancı hissediyorsun ama normal kadar değil tabi ben tüm elimden gelen çabayla ikiniyorim doktorum hadi kızım Harikasın 4000kg çocuğu normal doğuruyorsun çok cesaretlidin hadi dedi 10 dakika çok şiddetli ikinma 2 kişinin yukarıdan bastırması oğlum doğdu ay hani arabayla yükseltiye girip çıkarsınız ya içiniz bir tuhaf olur ayni öyle bir his plasenta da ayni şekilde öyle rahatlatıyor çıkarken ... dikişim atıldı kaç tane dedim söylemedi bu arada Doğum basında birde iğne yapmıştı ne iğneyi ne dikişi zerre hissetmedim sonra bebeğimi temizlemeye aldılar sildiler nasıl şaşkın şaşkın bakıyordu doktorum bir yandan beni teselli ediyor 2. Ne zaman falan diyor asla diyorum 1 sene sonra hamileyim diyip gelirsin sen diyor :) 3-4 çocuk istediğimi söylemiştim neyse o en büyük ana geldik bebeğimi göğsüme koydular bana nasıl bakıyor inanamadım kuzum hosgeldin diyebildim sadece soktaydim hiç ağlamadım hastane de Zafer kazanmış gibi mutluydum basardım çünkü 4050gr normal Doğum yapmıştım iyi ki de doğmuşsun oğlum bin katı olsa yine çekerdim şimdi her emzirdigimde şükür edip ağlıyorum rabbim ne güzel bir mucize bahsetmiş biz kadınlara elhamdulillah 💙👩👦