Merhaba 23 hafta 3 günlük kız annesiyim doktorum bugün bana ultrosanda bebeğin eşi henüz aşağıda dedi bu tehlikeli bir durummu dur dikkat etmelisin kanama vs olursa sıkıntı dedi baya moralim bozuldu eşi yukarı çıkabilirmiş aynı durumu yaşayan oldumu beni bilgilendirirmisiniz