Arkadaşlar doktorum ayrıntılı ultrason öncesi organlarını inceledi bebeğin. 18+4 hamileyim. Kalp bölmeleri daha kapancak 22.haftaya kadar zamanı var dedi. 2 hafta sonra ayrıntılı ultrasonum var. Ben kötü bişey var diye endişelendim. Kapanması gerekmiyor muydu? Böyle bir şey duyan bilen var mı acaba ?