Denizkasalll Kızlar adetime dört gün var çamaşırımda pembemsi kan gördüm ama çok az birazcıkta selpakta gördüm ama devamı yok yerleşme kanaması olabilir mi başına gelenler yardımcı olsun lütfen
Ikimelekannesiolcam Yerlesme kanamasi dha cok khverengi gbi olyo bende de ole olmustu canm ama ins hamilesndir istyosan eger 😍
Ceren7s Benimkide nescafe rengindeydi ama kişiden kişiye değişiyordur. bence de bir test yap silik falan da olsa cıkar herhalde inşallah hamilesindir
Ozi__ Denizkasalll adetın bır gun gecıksın testı tekrarla canım ozman eger varsa daha net gorulebılır sımdı hayalet çızgı var ınsallah netlesır
Denizkasalll Kızlar lekelenme az az devam ediyor ama kesinlikle adet kanaması olduğunu düşünmüyorum adetime daha dört gün var yerleşme kanaması bir kere mi gelir ara ara gelmeye devam eder mi biri beni aydınlatabilir mi
Simos44 Denizkasalll ara ara gelebilir öyle bir anda gelmez bence doktora git hcg de gebelik çıkarsa progesteron verirler tutunmaya yardımcı olur