Kahvemm96 Kizlar 6+5 dışarı çıkayım dedim bir saat kadar dışarda durdum kan geliyor sandım suymus akıntı değil beyaz seffaf vs değil bildiğimiz su iç camasirimi islatmis neden böyle oldu bilginiz var mi yada başına gelen
LINDAMAY Kahvemm96 ilk haftalarda iki kez bende su kaçırdım. Doktorum yarım çay bardağı kadar gelirse hemen haber ver dedi. Çok şükür tekrarlamadı ve o kadar da çok gelmemişti
CansuCaner Gebelikte akıntı artıyor canım benim de en baştan beri o şekilde su gibi geliyor doktor koku ve kaşıntı yoksa normal dedi. Yine de doktoruna sorman lazım belki örnek alıp bir baktırır amniyon sıvısı olup olmadığına