kayramom1 Suleeebetul sesu cok memnunum ama bundan o boncuk ağda falan hic kullanışlı değil bu kullanışlı
Turkolog Suleeebetul ben bu modelin başka bir markasını kullanıyorum hızlı ısınıyor sürmesi rahat oluyor bacak için falan özellikle çok uygun. Koltuk altına sürmesi biraz zor beze sürüp yapıştırabilirsiniz
Hatice9202 Suleeebetul aldım canım bı önceki kampanyada kullandım ama sir ağda gibi almıyor ikinciye üzerinden geçmem gerekti ama fena degil