sozer1 korkma Allahın izniyle bekler bebeğin bikaç hafta daha. Komşumuzun kızı 32. Haftasında erken doğum yapmıştı küvezde kaldı 1 ay kadar. Sonra eve getirince de bebek beş aylık olana kadar hiç kimse gitmedi evlerine mikrop kapmasın diye çok dikkatli baktılar. Şimdi çocuk ilkokula gidiyor, herşeyi de normal gayet sağlıklı. Gebe okulundanBi arkadaşım da 35+5te doğurdu bebeği erken geldi, 10 gün küvezde durdu sadece. Yani demem o ki şimdi de doğarsa bebeğin Allahın izniyle iyi olur merak etme. Ama birkaç hafta daha dayanırsa hiç küveze bile koymazlar. Allah yardımcın olsun