Eda34 Kızlar 3.500 kilo 50 cm bebeğim doktor kontrol vardı bugun haftaya çatı muaynesi yapıcam dedi Nst herhangi bi sancı çıkmadı yalancı sancı bile yok 😃 Doğum Bayram da gözüküyordu ama bence bayramıda geçer sanki hiç doğmucakmış gibi 🤭🤭🤭
Suleeebetul Eda34 aynı bizim de öyle kilosu 3460 'di 3 gün önce nst de sancı hiç yok gece acile gittik açılma da hiç yok napcam bilmyrm 38+5 olduk
Busepnr 37 haftalıkken bebeğim 3170 kilo 50 cm yarın kontrolümüz var bakalım ne kadar oldu . Ama artık kilo alımı azaldı 😢😢😢😢
Eda34 Busepnr iyi kilosu gayet sıkma canını ben 3 olsa yeter diyodum hep sağlıklı olsunda kilo dogduktan sonrada alır