Prensesannesi94 Kizlar 38+2 olduk ne gelen var ne giden var bayrama denk geliyo normal sürem bayramda doktor yok bahaneyle sezeryan yapmak istiyolar kesinlikle istemiyorum Rabbim nasip ederse sizce ne yapmaliyim bayramda doktor gittigizde hastanlerdedemi yok.
Birgaripgebe Prensesannesi94 benim doktorum da bayram haftasında izinli olacak 38. haftalık oluyoruz ama sancın gelirse doktor arkdaşlar olucak onlar ilgilenecek dedi. senin içinde öyledir başka doktor ilgilenir.
Ada06 Busepnr Prensesannesi94 bende 38+4 ne gelen var ne giden 😄 pazartesiye kadar doğmazsa suni istesek vermezlermi aceba 39. Haftamız da
Busepnr Bende 38+2 bayrama denk geliyoruz ama benim doktorum normale yönlendiriyor , ben bayram da yokum sezeryan olmalısın diye bişey söz konusu dahi değil . Hastanen özel mi devlet mi canım
Prensesannesi94 Birgaripgebe Inslalah ya bi saglik problemi olmadan bile bile sezeryan olmak istemiyorum
Busepnr Ada06 valla benim de karnım yukardaaa aksilik gibi normal olduğu için gün de vermiyor . Hep bi diken üstündeyim 😂 aslında özel de böyle bi durum olmaması lazım ya bunu istemesi ne kadar yasallll ???