Merhaba hanımlar :) 2 aylık kızım var su an 5 kilo ama saglik ocagindaki hemsire hızlı kilo aldığını ve mamayi azaltmam gerektiğini söyledi. Hem mama hem meme ile besliyorum meme ucum olmadığı icin de silikon meme ucu ile emziriyorum. Mamayi gunde 1-2 kere veriyorum en fazla oda sütümün yetmediği durumlarda. Çevremdeki herkes kilo alsin emekleyince yuruyunce atar diyor sizin bebeklerinizde kilo durumu nasıldı yardimci olur musunuz ? ( Aptamil kullaniyorum)