Kızlar çok saçma olacak ama birşey soracağım. Klozet kullanıyorum, normale oturamıyorum. Dün klozete tam oturmadım biraz eğildim sanki normale oturur gibi. Dışarda da klozet olunca oturamam biraz eğilir öyle yaparım mikrop kapmayım diye. Göğüsümün altında mı bilmiyorum ses çıktı tam hatırlamıyorum tekme mi attı Onu da hatırlamıyorum. Bebeğe birşey olmaz değil mi anne karnında biryeri kırılmaz değil mi 🤦🏻♀️ Kafam da deli sorular