Kızlar dün gece pembemsi akıntım geldi acile gittim doktor bişey olmadığını söyledi ve Progestan verdi vajinal kullanan varmı ve etkisi varmı çok korkuyorum şuan hala bebegime birşey olucak diye 9 . Haftamdayim ilk gebeliğim endişeleniyorum sizinde fikirlerinizi almak istedim ilacı kullanan varmı aranızda gerçekten faydası varmı düşük tehlikesi olduğu için mi yazıyor doktor yoksa tedbir amaçlı mi kafam çok bulandı kötü oldum 😣