Hamisbranne_ ben su an 12+3 'üm.. Bu süreçte gerçekten ne ilaç ne serum hiçbirşey ise yaramadı bende. 5 kilo verdim hala veriyorum. Ama doktorlar bunun hamilelikte olmasının gayet normal olduğunu kilo vermenin de normal olduğunu soluyor zaten bebek suanda senden besin istemiyor. Sana tavsiyem katı sindirimi zor şeyler tüketme. Yani ben surekli kustugum için çorba yaptırıyorum mesela domates çorbası ama çok sıvı olmuyor içine bebeklere doğradığımiz gibi minik ekmek doğruyorum ve yemeğe çalışıyorum. Sizin haftanızdayken surekli ağlardım allahm niye derdim ama aklım basima geldi sonradan.. zamanla alisicaksin bu duruma ve beslenmeni kendjn ayarlayacaksin canim ❣❣❣