Dün nst ye bağlandım kan idrar tahlili verdim fakat sonuçlar öğleden sonra çıkacak dedikleri için eşimi gönderdim ve direk acile gitmemiz gerektiğini söylediler serum bağlayıp alttan muayene ve ultrason muayenesi felan derken baya muayene ettiler fakat aklıma takılan soru şimdiye kadar Suyun çok diye hiçbir doktor demedi dünkü acilde kontrol eden doktor suyun çok biraz dediler bu bebeğim için sorun çıkartır mı endişeliyim gerçekten 😐