Merveliii bizim kiracımız da şehir hastanesinde Doğum yaptı ilği olarak iyi diyor temiz diyor sana ayrı oda veriyorlar hemen felan dedi bende zaten şehir hastanesini normal Doğum istediğim için gidiyorum normal Doğuma zorluyorlar seni hemen sezaryana almıyorlar ama özel de doktorların da biraz işine geliyor sezaryan