aybikk Dün ayrıntılı ultrasona girdim bebeğimin bağırsağında parlaklık çıktı sizce önemli bişeymi bi sorun olurmu ikili taramam VS. Temiz çıktı herşeyimiz? Aynı şeyi yaşayan varmı
aybikk [silindi] ikili taramada sonra dna testi verdim çok temiz geldi üçlüyü VS. Gerek yok dendi 20 haftalığım ayrıntılı da çıktı ama Bn perinatolojiye gitmicem tekrar ben bi sorun olduğuna inanmıyorum