Ayise Merhaba kizlar ben daha yeni hamileyim ama karnimda hamile oldugmu bilmeden oncede bi cizgi yarandi gobekden kasiga dogru normalde bunun irelileyen haflarda oldugnu duymusdum boyle olan varmi?
Duruvesimgr 1.hamileliğimde 15.haftadan sonra çıktı. Ama 2. Hamileliğimde 34. Haftadayım çizgi çıkmadı